Sono centinaia i messaggi nella bacheca Facebook di Vincenzo Pillai, noto politico sardo di sinistra, scomparso questa notte.
A darne notizia tra i primi è stato Giovannino Deriu, segretario regionale di Rifondazione Comunista: “Vincenzo è l’unico che capisce di politica”. Lo dicevo alla fine di tutti i Comitati regionali e l’ho detto per l’ultima volta domenica scorsa a Tramatza. Con Vincenzo Pillai non mi son trovato quasi mai d’accordo, ma era di un’intelligenza così raffinata che in pochi riuscivano a cogliere. A me mancherà tantissimo”.
Pillai, da sempre impegnato politicamente, è stato candidato alla Camera
dei Deputati per le elezioni 2006 con la lista di Rifondazione Comunista. Negli ultimi anni ha sempre seguito le vicende sarde che riguardano servitù militari e poligoni in Sardegna. Anche Bustianu Cumpostu scrive:
“A DOLU MANNU amus ischidu chi est bennidu a mancare VITZENTE PILLAI, cumpagnu cumbatente de tantas batallas de libertade e de democratzia. Cundolentzias sentidas a sa figia e a totu sa familla ma cundolentzias puru a totu nois pro su mancamentu mannu chi dent aere sas lutas chi cun isse amus cumintzadu e mantesu cun costantzia e coerentzia. Pro semprere in su coro e in sa mente amigu e cumpantzu Vitzente. Pro s’interru e su dolaspiu bos amus a faghere ischire”.