Su chi serbit:

350g malloreddos
450g tomata
250 sartitzu friscu
100g de casu de brebeghe unu pagu sicu
1 chibudda
1 arrogheddu de àgiu
3 fogias de afàbrica
ògiu germanu

Ingredienti

350g malloreddus
450g pomodori
250g salsiccia fresca
100g formaggio pecorino stagionato
1 cipolla
1 spicchio d’aglio
3 foglie basilico
olio extravergine d’oliva

Aprontu:

Iscotare sa tomata, bogare su corgiolu e su sèmene, segare sa purpa a tancheddos in paris a su sartitzu e s’afàbrica. In una tiana segare sa chibudda e s’àgiu segadu a piticu cun tres culleras de ògiu germanu. Aunire su sartitzu pro dda faghere arrubiare pro deghe minutos, in prus sa tomata e s’afàbrica. Pònnere su sale e coghinare a fogu bàsciu pro binti minutos, murighende cun sa turra.

Coghinare is malloreddos in abba meda, iscola·nde totu cando sunt ancora ‘al dente’. Immoe pigare una ischivedda, e ponnere in deretura a pitzus sa bagna fata in antis: mancat feti una ispruinada manna de casu trisinadu.

Preparazione:

Sbollentate i pomodori, privateli di buccia e semi, tagliate la polpa a pezzetti. Sminuzzate le foglie di basilico e tagliate a tocchetti la salsiccia. Ora in un tegame preparate un trito di cipolla e aglio con tre cucchiai di olio; unite la salsiccia e fate rosolare per una decina di minuti. aggiungete i pomodori e il basilico. Regolate di sale e fate cuocere a fuoco basso per almeno venti minuti, ricordandovi di dare ogni tanto una girata con il mestolo di legno.

Cuocete i malloreddus in abbondante acqua, scolandoli quando sono ancora al dente.Trasferiteli in una terrina dai bordi alti, e conditeli subito con il sugo appena preparato. Date un’abbondante spolverata di pecorino grattugiato.