A Foras, il Movimento sardo contro l'occupazione militare, dopo due anni torna al poligono di Capo Frasca dopo la grande manifestazione del 13 settembre.
L'appuntamento per chi vorrà partecipare, è per il 23 novembre dalle ore 10. L'evento Facebook è stato scritto sia in sardo che in italiano:
Sardu. "Torramus a su polìgonu de Capo Frasca duos annos a pustis de sa manifestatzione manna de su 13 de cabudanne, in ue mìgias de persones ant gherradu cun is paràulas e cun is atziones contra a is bases militares.
S'eventu ddu semus ancora fraighende: luego ant a essire is comunicados e amus a fàghere cunferèntzias cun is mèdia e unu giru de presentatziones de sa manifestada.
Amus a organizare fintzas pullman dae is biddas prus mannas de Sardigna e amus a furriare is documentos in paritzas limbas, comente amus fatu in su campègiu A Foras Camp 2016".
Italiano. "Torniamo al poligono di Capo Frasca due anni dopo la grande manifestazione del 13 Settembre che vide migliaia di persone prendere la parola e agire contro le basi militari. L'evento è ancora in fase di costruzione, a breve comunicati stampa, conferenze stampa e il tour di presentazione del corteo. Verranno anche organizzati degli autobus dai maggiori centri della Sardegna e tradotti i documenti in più lingue come già avvenuto per A Foras Camp 20162.